Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Σχετικά με την Αξιολόγηση


Π.Α.Σ.Κ. εκπαιδευτικών Π.Ε Μαγνησίας

Η παιδεία, για κάθε προοδευτική κυβέρνηση,  είναι πεδίο πρώτης προτεραιότητας και σημείο αναφοράς της κοινωνικής της ταυτότητας. Είναι ο χώρος, στον οποίο αντανακλάται το όνειρο κάθε οικογένειας, για την εξέλιξή της μέσα από την πρόοδο των παιδιών της. Είναι ο ευαίσθητος χώρος, στον οποίο κάθε  επιχειρούμενη αλλαγή, πρέπει να εξασφαλίζει τη συναίνεση και να δίνει την κατεύθυνση για ένα καλύτερο αύριο.

Από την πλευρά μας αγωνιζόμαστε, για ένα σχολείο ανοιχτό, ένα σχολείο δράσης, χαράς και δημιουργίας. Ένα σχολείο στο οποίο όλα τα παιδιά θα μαθαίνουν πώς να εκφράζονται, να επικοινωνούν, να ανακαλύπτουν, να κρίνουν, να επαναπροσδιορίζουν να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν. Ένα σχολείο ανθρώπινο, ικανό να αναπτύξει την κριτική σκέψη του μαθητή και να του εμφυσήσει την αγάπη για το περιβάλλον, τον πολιτισμό και τη ζωή. Ένα σχολείο που να μπορεί να διαμορφώσει έναν ελεύθερο, υπεύθυνο διεκδικητικό, κριτικά σκεπτόμενο και κοινωνικά συμμέτοχο πολίτη. Ένα σχολείο Παιδείας και Πολιτισμού.

Πιστεύουμε ότι η Παιδεία, είναι μια, κατ' εξοχήν παραγωγική επένδυση, γιατί αναπτύσσει τις ικανότητες του ανθρώπινου κεφαλαίου, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη. Είναι λοιπόν, ένας χώρος σύνθεσης και πρέπει να οικοδομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και συναίνεσης. Το πολυνομοσχέδιο στοχεύει σε ένα σχολείο μακριά από τα δικά μας όνειρα και επιδιώξεις, στοχοποιεί τον εκπ/κο, τον τιμωρεί, τον βγάζει έξω απ΄την εκπ/ση.  Η πολιτική  ηγεσία  του  Υπουργείου  Παιδείας επέλεξε τη  σύγκρουση  με  τον  εκπαιδευτικό  κόσμο, όταν όλοι υποστηρίζουν, ότι ο εκπαιδευτικός είναι η καρδιά και η ψυχή του συστήματος.

Η Π.Α.Σ.Κ. εκπαιδευτικών Π.Ε .Μαγνησίας, εκφράζει την κατηγορηματική της αντίθεση στις διατάξεις του Πολυνομοσχεδίου, τη  στιγμή  που  οι  περισσότερες  από  τις  διατάξεις  του  υπήρχαν  στο ν. 2525/97 και καταργήθηκαν ύστερα από αγώνες του κλάδου.
Λέμε όχι στην αυτοαξιολόγηση, όταν αυτή εισάγεται από την πίσω πόρτα, χωρίς σχέδιο και προετοιμασία, χωρίς διάλογο και οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης. Είναι λάθος να λέγεται ότι δε δεχόμαστε αξιολόγηση -αποτίμηση του εκπαιδευτικού μας έργου. Αυτό που δε δεχόμαστε είναι η αξιολόγηση - χειραγώγηση. Να επανέλθουμε σ' ένα καθεστώς που είχαμε πριν το 1981, το καθεστώς του επιθεωρητισμού. Είμαστε περήφανοι που 25 χρόνια τώρα είχαμε παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία μας.

Η Π.Α.Σ.Κ. Εκπαιδευτικών Π.Ε. δηλώνει πως, όπως έπραξε και στο παρελθόν έτσι και τώρα, θα είναι στην πρωτοπορία των αγώνων του κλάδου για να μην ψηφιστούν αυτές οι ρυθμίσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: