![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh11lFpHKOSTA39F9HhlQouR0BfSq0DFRqCCKP7qpR7WgBul6AwSYxVL7bUNVf3vtHufNLfif-slbjto-VQI73gvvPi-pNhsZ7VqH6RLsVCbHPNuDrsdBBuv3pHbXcoPV2FnlsADkVli2NX/s320/assets_LARGE_t_420_128808_type11495.jpg)
Οι λιγότερο ενδιαφερόμενοι για την προστασία του περιβάλλοντος είναι οι Τσέχοι (62%).
Περισσότεροι από 9 στους 10 Ελληνες (92%) που πήραν μέρος σε αυτή την έρευνα εξέφρασαν την άποψη ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόφαση που παίρνουν για να τα αγοράσουν ή όχι.
Η ίδια ευρωδημοσκόπηση έδειξε ότι είναι διχασμένοι οι Ευρωπαίοι σε ό,τι αφορά τους διαφημιστικούς ισχυρισμούς των παραγωγών σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των προϊόντων τους, με το 49% να τους πιστεύει και το 48% να τους απορρίπτει, ενώ περίπου οι μισοί των ερωτηθέντων (46%) πιστεύουν ότι ο συνδυασμός των αυξημένων φόρων επί των προϊόντων που βλάπτουν το περιβάλλον και των μειωμένων φόρων στα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα θα συμβάλει θετικά στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων που ρωτήθηκαν εξέφρασαν την άποψη ότι οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης πρέπει να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην προώθηση των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων.
Το 49% υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνει εμφανέστερη η παρουσία αυτών των προϊόντων στα ράφια ή να διαμορφωθεί μια ειδική «γωνία» στα καταστήματα για τα οικολογικά προϊόντα.
Τέλος, οι Ελληνες είναι φανατικοί υποστηρικτές (90%) της ιδέας να αναγράφεται υποχρεωτικά στην ετικέτα των προϊόντων η συνολική ποσότητα των αερίων θερμοκηπίου που παράγει και εκπέμπει κάθε προϊόν από την παραγωγή του έως τη διοχέτευσή του στα απόβλητα, ενώ οι Τσέχοι είναι πολύ επιφυλακτικοί στο θέμα αυτής της σήμανσης (47%).
Πηγή: Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου