- Μείωσαν περισσότερο τους μισθούς των εκπαιδευτικών μέσω της αύξησης των εισφορών (Νόμος Κατρούγκαλου)
- Μειώνουν το αφορολόγητο, με αποτέλεσμα την οικονομική επιβάρυνση περίπου κατά ένα μηνιαίο μισθό τον χρόνο, για τους εκπαιδευτικούς
- Έστειλαν χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία. Για πρώτη φορά στα χρονικά, εκπαιδευτικοί που είχαν εργαστεί, δεν εργάστηκαν ξανά, καθώς το "κουτσουρεμένο" σχολείο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν τους χωρούσε
- Μείωσαν ακόμη περισσότερο τα κονδύλια για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων
- Κατάργησαν το σχολείο ΕΑΕΠ. Οι μαθητές σχολούν αντί για τις 14:00 στις 13:15, για να εξοικονομήσουν εκπαιδευτικούς
- Διέλυσαν το Ολοήμερο σχολείο, μετατρέποντάς το σε παιδοφυλακτήριο καταργώντας τον εκπαιδευτικό του ρόλο
- Ψήφισαν την συνταξιοδότηση για όσους εκπαιδευτικούς θεμελιώνουν δικαίωμα μετά το 2013στα 67 έτη και μειωμένη στα 62 έτη
- Μείωσαν τις κύριες συντάξεις μέχρι 40% (Ν.4387/2016)
- Εξαΰλωσαν τις επικουρικές συντάξεις με μείωση πάνω από 50%
- Κατάργησαν ουσιαστικά την ιατρική κάλυψη. Όποιος δεν έχει να πληρώσει δεν έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας
- Μείωσαν δραματικά την φαρμακευτική κάλυψη
- Κοροϊδεύουν χιλιάδες αναπληρωτές και άνεργους εκπαιδευτικούς με υποσχέσεις για χιλιάδες μόνιμους διορισμούς που ποτέ δεν γίνονται
- Μείωσαν κατά 60 ώρες την εβδομάδα το σχολικό πρόγραμμα του 12θέσιου σχολείου ΕΑΕΠ για να χρειάζονται λιγότερους εκπαιδευτικούς
- Κατάργησαν τον υπεύθυνο δάσκαλο Ολοήμερου
- Αποσύνδεσαν το πρωινό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου από το απογευματινό, αλλάζοντας τον χαρακτήρα του ολοήμερου προγράμματος και ουσιαστικά μετατρέποντας το σε δομή φύλαξης
- Όρισαν διαφορετική ώρα προσέλευσης για παιδιά που φοιτούν στο ίδιο τμήμα νηπιαγωγείου. Αυτό δημιούργησε ιδιαίτερα στα συστεγαζόμενα με Δημοτικά, συγκρούσεις με τους γονείς των μαθητών οι οποίοι αναγκάζονται να περιμένουν έξω από κλειστές πόρτες
- Άλλαξαν το ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με αποτέλεσμα να είναι μη εφαρμόσιμο
- Αύξησαν το ωράριο για την συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγών
- Δημιούργησαν με την κατάργηση της εναλλαγής του ωραρίου και της συνέχειας του προγράμματος στα ολοήμερα τμήματα, νηπιαγωγούς διαφορετικών ταχυτήτων, αφού οι θέσεις των νηπιαγωγών σε κάθε σχολική μονάδα δεν είναι ενιαίες, ισότιμες και ισάξιες ως προς το παιδαγωγικό τους έργο
- Έκαναν επιλογές στελεχών εκπαίδευσης με αντισυνταγματικό νόμο. Αναμένεται μετά την απόφαση του τμήματος και η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ
- Δεν έδωσαν καμία λύση στις παράνομες μετατάξεις εκπαιδευτικών από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση που έκανε ο Αρβανιτόπουλος, συνεχίζοντας τον εμπαιγμό όλων και ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών που προϋπήρχαν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έφτιαχναν επιτροπές για "τα μάτια του κόσμου" και τελικά δεν έκαναν τίποτα από όσα αποφασίζονταν
- Έκαναν τις λιγότερες μεταθέσεις εκπαιδευτικών των τελευταίων χρόνων καθώς το "κουτσουρεμένο" σχολείο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν χωράει όλους τους εκπαιδευτικούς που εργάζονταν
- Συνέχισαν τον εμπαιγμό των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που τάχα θα μονιμοποιούσαν μόλις αναλάμβαναν την εξουσία
- Έδωσαν τη δυνατότητα απόσπασης σε ΣΜΕΑΕ σε εκπαιδευτικούς χωρίς προσόντα ειδικής αγωγής (άρθ. 48, Ν.4415/2016, ΦΕΚ 159/6-9-2016 )
- Κατάργησαν τις οργανικές θέσεις ΣΜΕΑΕ που είχαν μετατραπεί σε ΠΕ61 και ΠΕ71 με το άρθρο 56 του Ν.3966/2011(άρθ. 48, Ν.4415/2016, ΦΕΚ 159/6-9-2016 )
- Έδωσαν το δικαίωμα κατάληψης οργανικής θέσης με αρχικό διορισμό σε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή (άρθ. 48, Ν.4415/2016 ΦΕΚ 159/6-9-2016 )
- Κατάργησαν τη δυνατότητα μείωσης του αριθμού των μαθητών σε ένα τμήμα όταν φοιτεί σε αυτό μαθητής με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τώρα για να υπάρξει δυνατότητα μείωσης πρέπει να φοιτούν τουλάχιστον 2 μαθητές με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή τουλάχιστον 5 με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (Ν.4452 άρθρο 11 παρ. 1 , ΦΕΚ 17 τ.Α 15-5-2015)
- Μετέτρεψαν τους εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ένταξης σε εκπαιδευτικούς Παράλληλης στήριξης (άρθ. 82, Ν.4368/2016 ΦΕΚ 21 τΑ 21-2-2016)
- Αύξησαν τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε φορείς (εκκλησία, βιβλιοθήκες, διευθύνσεις εκπαίδευσης κλπ) χωρίς μόρια, με αδιαφανείς, ρουσφετολογικές διαδικασίες
- Δεν μπόρεσαν να έχουν στοιχειώδη οργάνωση και σχεδιασμό, για την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων των προσφύγων - μαθητών. Στα νησιά πρώτης υποδοχής, όπου βρίσκεται εγκλωβισμένος μεγάλος αριθμός προσφυγόπουλων, δεν έχουν δημιουργήσει καμία δομή με το "επιχείρημα" ότι οι πρόσφυγες θα απομακρυνθούν από εκεί
- Δεν χορήγησαν κανένα μέχρι στιγμής επιπλέον κονδύλι για θέρμανση και λειτουργικές δαπάνες στα σχολεία που λειτουργούν ΔYΕΠ. Οι ΔΥΕΠ δηλαδή λειτουργούν με το ελάχιστο πετρέλαιο και τα ελάχιστα υλικά του σχολείου
- Διόρισαν στα ΠΥΣΠΕ τους κομματικούς τους φίλους με μοναδικό προσόν τα 15 χρόνια υπηρεσίας (άρθ.42, Ν.4342/2015). Κατάργησαν την πρόβλεψη για επιπλέον πτυχία, διοικητική εμπειρία κλπ
- Διαχώρισαν αυθαίρετα αναπληρωτές που προσλήφθηκαν στην ίδια φάση διορισμών, σε ΕΣΠΑ και ΠΔΕ, με αποτέλεσμα την καταστρατήγηση κάθε έννοιας δικαίου στις τοποθετήσεις
- Φορολόγησαν 29% και μάλιστα αναδρομικά τις σχολικές επιτροπές. Φορολογούν ακόμα και έσοδα από τα σχολικά κυλικεία
Προσοχή!
* Επειδή το έργο είναι τεράστιο, ξεκαθαρίζουμε πως ανήκει ολόκληρο στην κυβέρνηση Τσίπρα - Καμμένου!! Είναι έργο των "περήφανων σκληρών διαπραγματευτών"!! Αυτοί πέτυχαν όλα αυτά τα σπουδαία, κάνοντας πράξη όλα όσα υπόσχονταν προεκλογικά! Φάνηκε ξεκάθαρα ότι είχαν "όραμα" για την Παιδεία!! Το ηθικό πλεονέκτημα που ισχυρίζονταν ότι διέθεταν, δεν ήταν απλά λόγια του αέρα"...
* Μόλις μάθουν όλο το "μεταρρυθμιστικό" έργο, οι πρώην αγανακτισμένοι και οι παλιοί ασυμβίβαστοι αντιμνημονιακοί ανεξάρτητοι(!!) συνδικαλιστές (ακόμη και αν φόρεσαν κοστούμια εξουσίας ή βρίσκουν θαλπωρή στα πλαίσια των πολιτικών τους περιπλανήσεων... σε κυβερνητικές πολιτικές αγκαλιές), είναι βέβαιο ότι θα ξανααγανακτήσουν και θα κατακεραυνώσουν την Κυβέρνηση!!
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.