YouTube, Facebook και πορνό είναι οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις των παιδιών, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ασφαλείας υπολογιστών Symantec.Τα παιδιά αναζητούν όλο και περισσότερα βίντεο, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, παιχνίδια αλλά και πορνό στο Διαδίκτυο, καθώς μεγαλώνουν στην Εποχή του Ίντερνετ, σύμφωνα με την εταιρεία ασφαλείας υπολογιστών Symantec.
H Symantec δημοσιοποίησε έναν κατάλογο με τις 100 δημοφιλέστερες online αναζητήσεις παιδιών, των οποίων οι υπολογιστές είναι συνδεδεμένοι με την υπηρεσία OnlineFamily.Norton, που επιτρέπει στους γονείς να ελέγχουν τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών τους.
Η συνηθέστερη αναζήτηση είναι στο YouTube, όπου τα παιδιά ψάχνουν αποσπάσματα ιαπωνικών άνιμε και ιογενή βίντεο χορού ή βίντεο που τους βοηθούν στις σπιτικές εργασίες. «Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το YouTube βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών τους», αναφέρει η εκπρόσωπος της Symantec και μητέρα τριών εφήβων, Μάριαν Μέριτ. «Τα παιδιά χρησιμοποιούν το ΥοuTube για διασκέδαση, αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους», προσθέτει. Ένα απρόσμενο συμπέρασμα είναι η τάση των παιδιών να χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν ιστοσελίδες, όπως των Google, Facebook, MySpace και Yahoo, πράγμα που δείχνει ότι δεν έχουν πλήρη αντίληψη του τρόπου λειτουργίας του Διαδικτύου.
Το Google και η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης του Facebook κατέχουν τη δεύτερη και τρίτη θέση στις αναζητήσεις των παιδιών. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το σεξ, μπροστά από το MySpace και το πορνό, που είναι η έκτη δημοφιλέστερη αναζήτηση. «Όσοι έχουν περάσει την εφηβική ηλικία, είμαι σίγουρη πως δεν ξαφνιάζονται που τα παιδιά ψάχνουν πληροφορίες για το σεξ. Νομίζω πως έχουμε πια ξεπεράσει το σοκ ότι το Ίντερνετ προσφέρει πορνό», τονίζει η κ. Μέριτ.
Συνάμα, μεταξύ των 10 συνηθέστερων αναζητήσεων είναι ο Μάικλ Τζάκσον, μαζί με την ιστοσελίδα online δημοπρασιών eBay και τον αγαπημένο χαρακτήρα των παιδιών, Φρεντ. Το ερασιτεχνικό βίντεο «Κολυμπώντας με τον Φρεντ» που πρωταγωνιστεί ένα νεαρό αγόρι κατέγραψε πάνω από 30,5 εκατομμύρια κλικ στο ΥοuTube από την Τρίτη. «Εγώ δεν τα καταλαβαίνω αυτά, όποτε τα βλέπω. Ίσως αυτό να είναι και ένα στοιχείο που δείχνει τη διαφορά γονέων και παιδιών», σημειώνει η κ. Μέριτ
Η εταιρεία Symantec μελέτησε 3,5 εκατομμύρια αναζητήσεις χρηστών του OnlineFamily.Norton παγκοσμίως από το Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
Σχετικά με την υπηρεσία παρακολούθησης OnlineFamily.Norton, η Symantec υποστηρίζει πως δεν κατασκοπεύει τις κινήσεις των παιδιών, αλλά δείχνει την παρουσία της στην οθόνη βγάζοντας ένα σκυλάκι που προειδοποιεί τα παιδιά, όταν μπαίνουν σε επικίνδυνες ιστοσελίδες.
Η κ. Μέριτ θεωρεί αυτή την υπηρεσία ένα εργαλείο βοήθειας στους γονείς να βρίσκονται κοντά με τα παιδιά τους, όσο εκείνα μεγαλώνουν μέσα από το Διαδίκτυο. Όπως ισχυρίζεται, «η online παρακολούθηση των κινήσεων των παιδιών δίνει στους γονείς ευκαιρίες να συζητήσουν μαζί τους για το πορνό, το σεξ, την εμπιστοσύνη σε αγνώστους και άλλα παρεμφερή «ευαίσθητα» θέματα». «Μπορείς να δεις τι ψάχνουν, με ποιον επικοινωνούν συχνά και ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούν», υπογραμμίζει η κ. Μέριτ.
Από την έναρξη λειτουργίας του, τον Απρίλιο του 2009, το OnlineFamily.Norton έχει δώσει πάνω από 90 εκατομμύρια «διδακτικές στιγμές» στους γονείς με τα παιδιά τους, σύμφωνα με τη Syntamec. «Μέσω των στοιχείων του Norton Online ανακαλύψαμε ότι γονείς και παιδιά θέλουν να μιλούν μεταξύ τους πιο συχνά για την καθημερινότητά τους και όχι μόνο για τα μεγάλα και σοβαρά θέματα», επισημαίνει η Μάριαν Μέριτ.
Η υπηρεσία OnlineFamily.Norton προσφέρεται δωρεάν μέχρι το τέλος του έτους στο Διαδίκτυο και είναι διαθέσιμη μόνα στα Αγγλικά. Η Symantec δεν έχει ακόμα αποφασίσει τι θα χρεώνει για την υπηρεσία αυτή από τον επόμενο χρόνο.
Η συνηθέστερη αναζήτηση είναι στο YouTube, όπου τα παιδιά ψάχνουν αποσπάσματα ιαπωνικών άνιμε και ιογενή βίντεο χορού ή βίντεο που τους βοηθούν στις σπιτικές εργασίες. «Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το YouTube βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών τους», αναφέρει η εκπρόσωπος της Symantec και μητέρα τριών εφήβων, Μάριαν Μέριτ. «Τα παιδιά χρησιμοποιούν το ΥοuTube για διασκέδαση, αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους», προσθέτει. Ένα απρόσμενο συμπέρασμα είναι η τάση των παιδιών να χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν ιστοσελίδες, όπως των Google, Facebook, MySpace και Yahoo, πράγμα που δείχνει ότι δεν έχουν πλήρη αντίληψη του τρόπου λειτουργίας του Διαδικτύου.
Το Google και η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης του Facebook κατέχουν τη δεύτερη και τρίτη θέση στις αναζητήσεις των παιδιών. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το σεξ, μπροστά από το MySpace και το πορνό, που είναι η έκτη δημοφιλέστερη αναζήτηση. «Όσοι έχουν περάσει την εφηβική ηλικία, είμαι σίγουρη πως δεν ξαφνιάζονται που τα παιδιά ψάχνουν πληροφορίες για το σεξ. Νομίζω πως έχουμε πια ξεπεράσει το σοκ ότι το Ίντερνετ προσφέρει πορνό», τονίζει η κ. Μέριτ.
Συνάμα, μεταξύ των 10 συνηθέστερων αναζητήσεων είναι ο Μάικλ Τζάκσον, μαζί με την ιστοσελίδα online δημοπρασιών eBay και τον αγαπημένο χαρακτήρα των παιδιών, Φρεντ. Το ερασιτεχνικό βίντεο «Κολυμπώντας με τον Φρεντ» που πρωταγωνιστεί ένα νεαρό αγόρι κατέγραψε πάνω από 30,5 εκατομμύρια κλικ στο ΥοuTube από την Τρίτη. «Εγώ δεν τα καταλαβαίνω αυτά, όποτε τα βλέπω. Ίσως αυτό να είναι και ένα στοιχείο που δείχνει τη διαφορά γονέων και παιδιών», σημειώνει η κ. Μέριτ
Η εταιρεία Symantec μελέτησε 3,5 εκατομμύρια αναζητήσεις χρηστών του OnlineFamily.Norton παγκοσμίως από το Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
Σχετικά με την υπηρεσία παρακολούθησης OnlineFamily.Norton, η Symantec υποστηρίζει πως δεν κατασκοπεύει τις κινήσεις των παιδιών, αλλά δείχνει την παρουσία της στην οθόνη βγάζοντας ένα σκυλάκι που προειδοποιεί τα παιδιά, όταν μπαίνουν σε επικίνδυνες ιστοσελίδες.
Η κ. Μέριτ θεωρεί αυτή την υπηρεσία ένα εργαλείο βοήθειας στους γονείς να βρίσκονται κοντά με τα παιδιά τους, όσο εκείνα μεγαλώνουν μέσα από το Διαδίκτυο. Όπως ισχυρίζεται, «η online παρακολούθηση των κινήσεων των παιδιών δίνει στους γονείς ευκαιρίες να συζητήσουν μαζί τους για το πορνό, το σεξ, την εμπιστοσύνη σε αγνώστους και άλλα παρεμφερή «ευαίσθητα» θέματα». «Μπορείς να δεις τι ψάχνουν, με ποιον επικοινωνούν συχνά και ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούν», υπογραμμίζει η κ. Μέριτ.
Από την έναρξη λειτουργίας του, τον Απρίλιο του 2009, το OnlineFamily.Norton έχει δώσει πάνω από 90 εκατομμύρια «διδακτικές στιγμές» στους γονείς με τα παιδιά τους, σύμφωνα με τη Syntamec. «Μέσω των στοιχείων του Norton Online ανακαλύψαμε ότι γονείς και παιδιά θέλουν να μιλούν μεταξύ τους πιο συχνά για την καθημερινότητά τους και όχι μόνο για τα μεγάλα και σοβαρά θέματα», επισημαίνει η Μάριαν Μέριτ.
Η υπηρεσία OnlineFamily.Norton προσφέρεται δωρεάν μέχρι το τέλος του έτους στο Διαδίκτυο και είναι διαθέσιμη μόνα στα Αγγλικά. Η Symantec δεν έχει ακόμα αποφασίσει τι θα χρεώνει για την υπηρεσία αυτή από τον επόμενο χρόνο.
Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AFP
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου