«Προσωπικές ιδέες» του Υφυπουργού Παιδείας κ. Γιάννη Πανάρετου είναι η πρόταση για «τοπικά κολέγια», δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γιώργος Πεταλωτής.
«Αυτό που γράφθηκε στο blog του κ. Πανάρετου είναι προσωπικές του ιδέες», τόνισε ο κ. Πεταλωτής κρατώντας αποστάσεις από την κίνηση του υφ. Παιδείας να αναρτήσει σε δημόσια διαβούλευση στην προσωπική του σελίδα, στο site του υπουργείου Παιδείας, την πρότασή του να δημιουργηθούν «τοπικά κολέγια», που θα λειτουργούν ως «γέφυρα» μεταξύ δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Σήμερα, ο κ. Πανάρετος τόνισε ότι ήταν και πρόταση του Γιώργου Παπανδρέου όταν ήταν υπουργός Παιδείας το 1995.
«Αυτό που γράφθηκε στο blog του κ. Πανάρετου είναι προσωπικές του ιδέες», τόνισε ο κ. Πεταλωτής κρατώντας αποστάσεις από την κίνηση του υφ. Παιδείας να αναρτήσει σε δημόσια διαβούλευση στην προσωπική του σελίδα, στο site του υπουργείου Παιδείας, την πρότασή του να δημιουργηθούν «τοπικά κολέγια», που θα λειτουργούν ως «γέφυρα» μεταξύ δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Σήμερα, ο κ. Πανάρετος τόνισε ότι ήταν και πρόταση του Γιώργου Παπανδρέου όταν ήταν υπουργός Παιδείας το 1995.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής ανέφερε: Συμπλήρωσε πως «είναι γνωστό ότι την πολιτική σε ένα υπουργείο την εφαρμόζει, την οριοθετεί και είναι υπεύθυνος ο εκάστοτε υπουργός, στην προκειμένη περίπτωση η υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου».
Τόνισε, δε, ότι αυτά που αναφέρονται στο blog του κ. Πανάρετου, «έτσι όπως γράφτηκαν, σαφώς και δεν αποτυπώνονται οι σκέψεις της κ. υπουργού, καθώς και του πρωθυπουργού, τον οποίο δεν μπορεί να επικαλείται κανείς».
Από την πλευρά του ο υφυπουργός Παιδείας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Θέμα 98,9, επανέλαβε την πρότασή του λέγοντας ότι στη «μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση», δηλαδή στην ενδιάμεση βαθμίδα μεταξύ λυκείου και ΑΕΙ ή ΤΕΙ, θα μπορεί να κατευθύνεται ένας νέος αν δεν περάσει στις εξετάσεις του, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να ξαναδώσει εξετάσεις. Στη συνέχεια θα μπορεί είτε να προχωρήσει στης τριτοβάθμια εκπαίδευση, είτε να αντιληφθεί ότι οι ικανότητές του δεν είναι για να προχωρήσει και να επιλέξει μια επαγγελματική κατάρτιση.
Ακόμη, προτείνει τον ρόλο των κολεγίων να παίξουν τμήματα ΤΕΙ και πανεπιστημίων που υπολειτουργούν.
«Οι απόψεις αυτές είναι στη βάση της πρότασης για την αναθεώρηση του Συντάγματος το 1995», τόνισε ο κ. Πανάρετος και συνέχισε: «Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ακριβείς. Είναι γεγονός ή όχι ότι το 1995 κατατέθηκε μια πρόταση από τον τότε υπουργό Παιδείας; Εγώ δεν ανέφερα ποτέ ότι αυτή είναι η θέση του πρωθυπουργού».
Ερωτηθείς αν η πρότασή του προκάλεσε ενοχλήσεις απάντησε: «Πιστεύω ότι υπάρχει μια ενόχληση γιατί υπάρχει μια πρακτική. Μια πρόταση ενός υφυπουργού είναι ένα φιλέτο που πολλοί έχουν συνηθίσει να παίρνουν κατά αποκλειστικότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου