Μειώνονται για άλλη μια φορά οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια. Η κοινοποίησή τους αναμένεται έως τις 15 Αυγούστου, ενώ θα ακολουθήσει ο κύκλος διορισμού αναπληρωτών, οι οποίοι θα κληθούν να καλύψουν τα τεράστια κενά.
Με πολλά προβλήματα θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά, τον Σεπτέμβριο, για τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, λόγω της πολιτικής επιλογής του υπουργείου Παιδείας να μειώσει για άλλη μια φορά τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι για τη σχολική χρονιά 2009-10 οι διορισμοί στους νηπιαγωγούς μειώνονται κατά 50% και στους δασκάλους κατά 25%, ενώ επιπλέον οι καθηγητές καταγγέλλουν το υπουργείο Παιδείας για «ρουσφετολογικούς διορισμούς και εξυπηρέτηση ημετέρων».
Αυτό σημαίνει ότι για άλλη μια χρονιά θα υπάρξουν τεράστια κενά, τα οποία θα καλυφθούν με αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι υπολογίζονται κοντά στα 19.000 άτομα, ενώ οι μόνιμοι διορισμοί όλων των κατηγοριών (ΑΣΕΠ, Ενιαίος Πίνακας, 30μηνο, πολύτεκνοι κ.ά.) δεν θα ξεπεράσουν τα 6.500 άτομα. Συγκεκριμένα θα διορισθούν 2.536 εκπαιδευτικοί με το 60% (ΑΣΕΠ), 1.691 με το 40% (Ενιαίος Πίνακας) και τέλος περίπου 2.500 από όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΕΠΘ και όπως μας επιβεβαιώνει ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ κ. Θωμάς Καραγιάννης, τη σχολική χρονιά 2009-2010 θα διοριστούν 1.060 δάσκαλοι από ΑΣΕΠ (επειδή δεν υπάρχουν τόσοι επιτυχόντες από το ΑΣΕΠ, 98 θέσεις θα συμπληρωθούν από τον Ενιαίο Πίνακα), 707 δάσκαλοι από τον Ενιαίο Πίνακα, 66 από το 24μηνο-30μηνο και 20 πολύτεκνοι.
Επιπλέον θα διορισθούν 246 πολύτεκνοι, 48 γυμναστές και 228 αγγλικής γλώσσας (για τους μουσικούς ο αριθμός δεν έχει γίνει γνωστός). Επίσης θα διοριστούν 300 νηπιαγωγοί από το ΑΣΕΠ και 200 από τον Ενιαίο Πίνακα.
Στα γυμνάσια και λύκεια θα διορισθούν από το ΑΣΕΠ 1.176 καθηγητές και από τον Ενιαίο Πίνακα 784. Και στους καθηγητές ο αριθμός των διορισμών είναι περιορισμένος. Για ορισμένες δε κατηγορίες τεχνικών ειδικοτήτων οι προσλήψεις θα είναι εξαιρετικά περιορισμένες και σε μονοψήφιους αριθμούς.
Από τα στοιχεία για τους διορισμούς προκύπτει ότι σε κάπως καλύτερη... μοίρα θα είναι όπως πάντα οι φιλόλογοι, μαθηματικοί και αγγλικής γλώσσας, όπου από το ΑΣΕΠ (μόνο) θα διορισθούν 240, 135 και 114 άτομα αντίστοιχα.
Διαδικασίες
Είναι χαρακτηριστικό ότι για τη σχολική χρονιά 2009-10 οι διορισμοί στους νηπιαγωγούς μειώνονται κατά 50% και στους δασκάλους κατά 25%, ενώ επιπλέον οι καθηγητές καταγγέλλουν το υπουργείο Παιδείας για «ρουσφετολογικούς διορισμούς και εξυπηρέτηση ημετέρων».
Αυτό σημαίνει ότι για άλλη μια χρονιά θα υπάρξουν τεράστια κενά, τα οποία θα καλυφθούν με αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι υπολογίζονται κοντά στα 19.000 άτομα, ενώ οι μόνιμοι διορισμοί όλων των κατηγοριών (ΑΣΕΠ, Ενιαίος Πίνακας, 30μηνο, πολύτεκνοι κ.ά.) δεν θα ξεπεράσουν τα 6.500 άτομα. Συγκεκριμένα θα διορισθούν 2.536 εκπαιδευτικοί με το 60% (ΑΣΕΠ), 1.691 με το 40% (Ενιαίος Πίνακας) και τέλος περίπου 2.500 από όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΕΠΘ και όπως μας επιβεβαιώνει ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ κ. Θωμάς Καραγιάννης, τη σχολική χρονιά 2009-2010 θα διοριστούν 1.060 δάσκαλοι από ΑΣΕΠ (επειδή δεν υπάρχουν τόσοι επιτυχόντες από το ΑΣΕΠ, 98 θέσεις θα συμπληρωθούν από τον Ενιαίο Πίνακα), 707 δάσκαλοι από τον Ενιαίο Πίνακα, 66 από το 24μηνο-30μηνο και 20 πολύτεκνοι.
Επιπλέον θα διορισθούν 246 πολύτεκνοι, 48 γυμναστές και 228 αγγλικής γλώσσας (για τους μουσικούς ο αριθμός δεν έχει γίνει γνωστός). Επίσης θα διοριστούν 300 νηπιαγωγοί από το ΑΣΕΠ και 200 από τον Ενιαίο Πίνακα.
Στα γυμνάσια και λύκεια θα διορισθούν από το ΑΣΕΠ 1.176 καθηγητές και από τον Ενιαίο Πίνακα 784. Και στους καθηγητές ο αριθμός των διορισμών είναι περιορισμένος. Για ορισμένες δε κατηγορίες τεχνικών ειδικοτήτων οι προσλήψεις θα είναι εξαιρετικά περιορισμένες και σε μονοψήφιους αριθμούς.
Από τα στοιχεία για τους διορισμούς προκύπτει ότι σε κάπως καλύτερη... μοίρα θα είναι όπως πάντα οι φιλόλογοι, μαθηματικοί και αγγλικής γλώσσας, όπου από το ΑΣΕΠ (μόνο) θα διορισθούν 240, 135 και 114 άτομα αντίστοιχα.
Διαδικασίες
Φέτος οι διαδικασίες μεταθέσεων, αποσπάσεων και διορισμών έχουν καθυστερήσει, ενώ προβλήματα υπάρχουν και με τη σταδιακή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών, η οποία ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.
Πάντως η εγκύκλιος για τους διορισμούς αναμένεται προς το τέλος του μήνα, αφού καταρτιστεί ο Ενιαίος Πίνακας αναπληρωτών και ολοκληρωθεί η διαδικασία ενστάσεων στο ΑΣΕΠ.
Εως τις 15 Αυγούστου πάντως θα κοινοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί και μετά θα ξεκινήσει ο κύκλος διορισμού των αναπληρωτών μετά τις 20 Αυγούστου. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η διαδικασία των αποσπάσεων είχε ολοκληρωθεί έως τις 15 Ιουνίου.
Οπως είναι γνωστό, οι μόνιμοι διορισμοί γίνονται κατά 60% από όσους πετυχαίνουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (κατά τη σειρά της βαθμολογίας) και κατά 40% από τον Ενιαίο Πίνακα αναπληρωτών (οι υποψήφιοι κατατάσσονται ανάλογα με την πραγματική προϋπηρεσία τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.
Μετά ακολουθούν εκείνοι που είχαν συμπληρώσει την 30.6.2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνών και επίσης όσοι έχουν συμπληρώσει με τη λήξη του φετινού σχολικού έτους είκοσι τέσσερις (24) μήνες προϋπηρεσίας.
ΚΡΗΤΗ
Πάντως η εγκύκλιος για τους διορισμούς αναμένεται προς το τέλος του μήνα, αφού καταρτιστεί ο Ενιαίος Πίνακας αναπληρωτών και ολοκληρωθεί η διαδικασία ενστάσεων στο ΑΣΕΠ.
Εως τις 15 Αυγούστου πάντως θα κοινοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί και μετά θα ξεκινήσει ο κύκλος διορισμού των αναπληρωτών μετά τις 20 Αυγούστου. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η διαδικασία των αποσπάσεων είχε ολοκληρωθεί έως τις 15 Ιουνίου.
Οπως είναι γνωστό, οι μόνιμοι διορισμοί γίνονται κατά 60% από όσους πετυχαίνουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (κατά τη σειρά της βαθμολογίας) και κατά 40% από τον Ενιαίο Πίνακα αναπληρωτών (οι υποψήφιοι κατατάσσονται ανάλογα με την πραγματική προϋπηρεσία τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.
Μετά ακολουθούν εκείνοι που είχαν συμπληρώσει την 30.6.2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνών και επίσης όσοι έχουν συμπληρώσει με τη λήξη του φετινού σχολικού έτους είκοσι τέσσερις (24) μήνες προϋπηρεσίας.
ΚΡΗΤΗ
Κενές 1.200 θέσεις στην Πρωτοβάθμια
Οπως τονίζει σε ενημερωτικό του σημείωμα ο αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης, Ζαχαρίας Καψαλάκης, από το νησί απουσιάζουν 1.200 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μεταξύ άλλων ο κ. Καψαλάκης αναφέρει: Μετά και την ανακοίνωση των αποσπάσεων την περασμένη Τετάρτη, η ψαλίδα ανοίχτηκε κι άλλο και πλέον οι ανάγκες της Κρήτης σε δασκάλους και νηπιαγωγούς κυρίως αγγίζουν το κόκκινο.
Συγκεκριμένα, για ικανοποιητικό ξεκίνημα των σχολείων -και χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη τον ακριβή αριθμό των παραιτήσεων- θα απαιτηθούν περίπου 900 δάσκαλοι και 230 νηπιαγωγοί για τη στελέχωση των σχολείων της Κρήτης. Αριθμός αρκετά μεγάλος, αν αναλογιστούμε ότι κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια στην Κρήτη εργάζονται περίπου 4.500 εκπαιδευτικοί στην ΠΕ. Τη χρονιά κάνει ακόμη δυσκολότερη η απόφαση του υπουργείου Παιδείας να μειώσει κατά 25% τους μόνιμους διορισμούς δασκάλων και κατά 50% τον αριθμό των νηπιαγωγών.
Κατά 185 εκπαιδευτικούς φτωχότερη βγήκε η Κρήτη από τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα έφυγαν 339 εκπαιδευτικοί και ήλθαν 157. Δηλαδή, 182 λιγότεροι. Ο αριθμός αυτός κατανέμεται σε 95 δασκάλους, 38 νηπιαγωγούς, 44 γυμναστές και 5 αγγλικών.
Η Κρήτη έχει ανάγκη από μαζικούς διορισμούς και αλλαγή της μοριοδότησης των σχολείων του νησιού, προκειμένου να δοθούν κίνητρα στους νεοδιοριζόμενους να μένουν παραπάνω από έναν χρόνο στην Κρήτη.
Διαφορετικά, οι καλοκαιρινές διακοπές των μαθητών θα είναι διαρκείας, αφού τον Σεπτέμβρη πολλά σχολεία της υπαίθρου θα είναι χωρίς δασκάλους, ενώ πολύ δύσκολα θα λειτουργήσουν ολοήμερα τμήματα, τμήματα ένταξης και υποδοχής. Δυστυχώς και για τις δύο το υπουργείο αδιαφορεί. Και δυστυχώς ο Σεπτέμβρης που έρχεται θα είναι όχι «μαύρος», αλλά «κατάμαυρος» για την εκπαίδευση του νησιού.
Καταγγελία ΟΛΜΕ
Οπως τονίζει σε ενημερωτικό του σημείωμα ο αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης, Ζαχαρίας Καψαλάκης, από το νησί απουσιάζουν 1.200 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μεταξύ άλλων ο κ. Καψαλάκης αναφέρει: Μετά και την ανακοίνωση των αποσπάσεων την περασμένη Τετάρτη, η ψαλίδα ανοίχτηκε κι άλλο και πλέον οι ανάγκες της Κρήτης σε δασκάλους και νηπιαγωγούς κυρίως αγγίζουν το κόκκινο.
Συγκεκριμένα, για ικανοποιητικό ξεκίνημα των σχολείων -και χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη τον ακριβή αριθμό των παραιτήσεων- θα απαιτηθούν περίπου 900 δάσκαλοι και 230 νηπιαγωγοί για τη στελέχωση των σχολείων της Κρήτης. Αριθμός αρκετά μεγάλος, αν αναλογιστούμε ότι κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια στην Κρήτη εργάζονται περίπου 4.500 εκπαιδευτικοί στην ΠΕ. Τη χρονιά κάνει ακόμη δυσκολότερη η απόφαση του υπουργείου Παιδείας να μειώσει κατά 25% τους μόνιμους διορισμούς δασκάλων και κατά 50% τον αριθμό των νηπιαγωγών.
Κατά 185 εκπαιδευτικούς φτωχότερη βγήκε η Κρήτη από τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα έφυγαν 339 εκπαιδευτικοί και ήλθαν 157. Δηλαδή, 182 λιγότεροι. Ο αριθμός αυτός κατανέμεται σε 95 δασκάλους, 38 νηπιαγωγούς, 44 γυμναστές και 5 αγγλικών.
Η Κρήτη έχει ανάγκη από μαζικούς διορισμούς και αλλαγή της μοριοδότησης των σχολείων του νησιού, προκειμένου να δοθούν κίνητρα στους νεοδιοριζόμενους να μένουν παραπάνω από έναν χρόνο στην Κρήτη.
Διαφορετικά, οι καλοκαιρινές διακοπές των μαθητών θα είναι διαρκείας, αφού τον Σεπτέμβρη πολλά σχολεία της υπαίθρου θα είναι χωρίς δασκάλους, ενώ πολύ δύσκολα θα λειτουργήσουν ολοήμερα τμήματα, τμήματα ένταξης και υποδοχής. Δυστυχώς και για τις δύο το υπουργείο αδιαφορεί. Και δυστυχώς ο Σεπτέμβρης που έρχεται θα είναι όχι «μαύρος», αλλά «κατάμαυρος» για την εκπαίδευση του νησιού.
Καταγγελία ΟΛΜΕ
Ρουσφέτια με τοποθετήσεις εκεί που δεν χρειάζεται
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ καταγγέλλει ότι τα τελευταία χρόνια το ΥΠΕΠΘ συνειδητά επιλέγει πολιτική συνεχούς περιορισμού των περιοχών διορισμού καθηγητών, με αποτέλεσμα να διορίζονται εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν υπάρχουν πραγματικά κενά και εν συνεχεία να αποσπώνται «για τις ανάγκες της υπηρεσίας».
Πρόκειται -όπως υπογραμμίζουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ- για μια πολιτική ρουσφετιού και εξυπηρέτησης ημετέρων, η οποία ευθέως προσκρούει και στο ίδιο το Σύνταγμα.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε για τους διορισμούς του σχολικού έτους 2008-09: Διορίζονται 25 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 στη Δ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 7 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις στην περιοχή είναι 4. Στη Γ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 5 υπεράριθμοι καθηγητές ΠΕ5 (Γαλλικής), διορίζονται 9 επιπλέον, όταν υπάρχει μία μόνο οργανική θέση.
Στη Β Αρκαδίας διορίζονται 14 ΠΕ03 (Μαθηματικοί), ενώ υπάρχουν 8 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις δεν υπερβαίνουν τις 10. Στη Δ Αρκαδίας, χωρίς να υπάρχει οργανική θέση, διορίζονται 3 καθηγητές ΠΕ07 (γερμανικής γλώσσας). Αντίστοιχη εικόνα υπάρχει και σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας.
Οπως τονίζει το σωματείο των καθηγητών, «ως αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα και βρίσκονται στη «διάθεση» των οικείων ΠΥΣΔΕ. Το ποσοστό των καθηγητών με αυτό το εργασιακό καθεστώς σε ορισμένες περιοχές υπερβαίνει το 25% του συνόλου.
Επακόλουθο αυτής της κατάστασης είναι κάθε χρόνο να μετακινείται συνεχώς ένας μεγάλος αριθμός καθηγητών -με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους-, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία μπορεί να έχουν τα ίδια κενά ανά ειδικότητα για πάρα πολλά χρόνια».
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ - ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ καταγγέλλει ότι τα τελευταία χρόνια το ΥΠΕΠΘ συνειδητά επιλέγει πολιτική συνεχούς περιορισμού των περιοχών διορισμού καθηγητών, με αποτέλεσμα να διορίζονται εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν υπάρχουν πραγματικά κενά και εν συνεχεία να αποσπώνται «για τις ανάγκες της υπηρεσίας».
Πρόκειται -όπως υπογραμμίζουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ- για μια πολιτική ρουσφετιού και εξυπηρέτησης ημετέρων, η οποία ευθέως προσκρούει και στο ίδιο το Σύνταγμα.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε για τους διορισμούς του σχολικού έτους 2008-09: Διορίζονται 25 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 στη Δ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 7 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις στην περιοχή είναι 4. Στη Γ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 5 υπεράριθμοι καθηγητές ΠΕ5 (Γαλλικής), διορίζονται 9 επιπλέον, όταν υπάρχει μία μόνο οργανική θέση.
Στη Β Αρκαδίας διορίζονται 14 ΠΕ03 (Μαθηματικοί), ενώ υπάρχουν 8 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις δεν υπερβαίνουν τις 10. Στη Δ Αρκαδίας, χωρίς να υπάρχει οργανική θέση, διορίζονται 3 καθηγητές ΠΕ07 (γερμανικής γλώσσας). Αντίστοιχη εικόνα υπάρχει και σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας.
Οπως τονίζει το σωματείο των καθηγητών, «ως αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα και βρίσκονται στη «διάθεση» των οικείων ΠΥΣΔΕ. Το ποσοστό των καθηγητών με αυτό το εργασιακό καθεστώς σε ορισμένες περιοχές υπερβαίνει το 25% του συνόλου.
Επακόλουθο αυτής της κατάστασης είναι κάθε χρόνο να μετακινείται συνεχώς ένας μεγάλος αριθμός καθηγητών -με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους-, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία μπορεί να έχουν τα ίδια κενά ανά ειδικότητα για πάρα πολλά χρόνια».
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ - ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
Προθεσμίες για αιτήσεις
Για υποβολή συμπληρωματικών αιτήσεων από σήμερα έως και τις 30 Ιουλίου σχετικά με την ένταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων, καλούνται από το υπουργείο Παιδείας πτυχιούχοι διαφόρων ειδικοτήτων.
Συγκεκριμένα καλούνται να υποβάλουν σχετική αίτηση-δήλωση για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων σχολικού έτους 2009-2010, πτυχιούχοι αποκλειστικά των τμημάτων Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΠΕ04.04), Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (ΠΕ09), Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας με κατεύθυνση Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΠΕ10), Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική (ΠΕ19).
Επιπροσθέτως καλούνται οι πτυχιούχοι των ειδικοτήτων ΠΕ17.13 - Τεχνολόγων Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και ΠΕ17.14 - Τεχνολόγων Τεχνολογίας Ηχου και Μουσικών Οργάνων.
Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις-δηλώσεις υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις ή Γραφεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για υποβολή συμπληρωματικών αιτήσεων από σήμερα έως και τις 30 Ιουλίου σχετικά με την ένταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων, καλούνται από το υπουργείο Παιδείας πτυχιούχοι διαφόρων ειδικοτήτων.
Συγκεκριμένα καλούνται να υποβάλουν σχετική αίτηση-δήλωση για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων σχολικού έτους 2009-2010, πτυχιούχοι αποκλειστικά των τμημάτων Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΠΕ04.04), Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (ΠΕ09), Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας με κατεύθυνση Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΠΕ10), Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική (ΠΕ19).
Επιπροσθέτως καλούνται οι πτυχιούχοι των ειδικοτήτων ΠΕ17.13 - Τεχνολόγων Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και ΠΕ17.14 - Τεχνολόγων Τεχνολογίας Ηχου και Μουσικών Οργάνων.
Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις-δηλώσεις υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις ή Γραφεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πηγή: Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου