της ΑΝΝΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ
Σκληραίνει το μέτωπο των αντιδράσεων στις σχολικές συγχωνεύσεις. Οι καταλήψεις αυξάνονται μέρα με τη μέρα, οι μορφές διαμαρτυρίας από μαθητές, γονείς και τοπικούς παράγοντες έχουν γενικευτεί σε όλη τη χώρα, ενώ χθες το υπουργείο Παιδείας πυροδότησε το κλίμα ζητώντας από τις ομοσπονδίες, που «πραγματοποίησαν μεγάλο αριθμό απεργιών και στάσεων εργασίας», να δώσουν άμεσα πλάνο αναπλήρωσης των χαμένων μαθημάτων.
Εντονη ήταν η αντίδραση των ομοσπονδιών, που κατηγόρησαν την υπουργό για τακτική εκφοβισμού του κλάδου αλλά και για υποκρισία. Χθες αργά το βράδυ μάλιστα αποφάσισαν να επιστρέψουν τη σχετική επιστολή ως «απαράδεκτη».
«Η υπουργός Παιδείας με την επιστολή που απέστειλε σήμερα στις Ομοσπονδίες ανακάλυψε τον "ένοχο" για την απώλεια των διδακτικών ωρών στις δύο φετινές κλαδικές κινητοποιήσεις και όχι στα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν με ευθύνη της από την αρχή της χρονιάς» δήλωσε στην «Ε» ο πρόεδρος της ΔΟΕ. «Η αποστολή της επιστολής -συνεχίζει- σήμερα, που αποφασίστηκε 24ωρη απεργία για στις 30 Μαρτίου, καθόλου τυχαία δεν είναι και έχει ως στόχο τον εκφοβισμό των συναδέλφων και τη συκοφάντηση του κινήματος των εκπαιδευτικών. Αντί άλλης απάντησης η εισήγησή μου προς το Δ.Σ. της ΔΟΕ θα είναι η επιστροφή της επιστολής ως απαράδεκτης, γιατί αν μη τι άλλο ξεχειλίζει από υποκρισία».
Σημειώνεται πως σε περιπτώσεις απώλειας μαθημάτων το κάθε σχολείο φτιάχνει το δικό το πλάνο. Η τακτική πίεσης που επέλεξε η υπουργός έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις (διαρκείας) περασμένων δεκαετιών. Πέρσι οι κινητοποιήσεις ήταν περισσότερες, θυμίζουν οι εκπαιδευτικοί, ενώ το 2006 οι δάσκαλοι έφτασαν στις έξι εβδομάδες.
Κατά τ' άλλα, χθες έγιναν:
* συμβολικός αποκλεισμός για δέκα λεπτά της εθνικής οδού Καβάλας-Δράμας, στο ύψος του κόμβου του αρχαίου θεάτρου, από μαθητές και γονείς του Δημοτικού Πολύστυλου-Δάτου
* συμβολικές καταλήψεις σε σχολεία της Καρδίτσας, ενώ το δημοτικό συμβούλιο Λαγκαδά αποφάσισε να μείνουν κλειστά σήμερα όλα τα σχολεία της πόλης. *
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 22/3/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου